SZKOLENIE - „Zarządzanie pracownikami w dobie kryzysu”

Wraz z Izabelą i Mariuszem Białczyk z Instytutu Szkoleń i Rozwoju Copernicus serdecznie zapraszamy na szkolenie on-line pn.

„ Zarządzanie pracownikami w dobie kryzysu. Jak dzięki właściwej  komunikacji z pracownikami  i dobrze zorganizowanemu systemowi pracy zdalnej utrzymać zaangażowany i dobrze funkcjonujący zespół”.

Szkolenie skierowane jest do menedżerów mierzących się z nowymi wyzwaniami, które stawia przed nami sytuacja związana z pandemią koronawirusa.

Co zyskają Państwo dzięki szkoleniu?

  • praktyczną wiedzę na temat tego, jak rozmawiać z pracownikami, tak, aby zapewnić maksymalną skuteczność komunikacji w sytuacji kryzysowej
  • sprawdzone metody radzenia sobie z emocjami pracowników
  • porady, jak sprawnie organizować pracę zespołów rozproszonych, by realizowały cele nałożone przez przełożonych
  • przegląd narzędzi dostępnych na rynku służących wspieraniu pracy zespołów rozproszonych
  • wskazówki dotyczące tego, jak motywować pracowników i zwiększać ich zaangażowanie.

Program szkolenia:

  1. Problemy, z jakimi  menedżerowie mierzą  się w dobie pandemii w związku  z zarządzaniem ludźmi. Na co jeszcze  powinniśmy być przygotowani w nadchodzącym czasie?
  2. Jak dziś musi zachowywać się lider, żeby utrzymać zaangażowanie i autorytet wśród pracowników.
  3. Emocje rządzące ludźmi w obliczu zagrożenia i ich wpływ na wyniki zespołu i organizacji. Jak sobie z nimi radzić?
  4. Komunikacja – dlaczego jest szczególnie  ważna w sytuacji kryzysowej?
  5. Czym komunikacja w dobie kryzysu musi się różnić od tej, z którą mamy do czynienia na co dzień?
  6. Konsekwencje błędów popełnianych przez szefów w relacjach z zespołem w czasach kryzysów.
  7. Jak zadbać  o prawidłową komunikację w dzisiejszych realiach? Sprawdzone techniki  i skuteczny model komunikowania się w sytuacjach kryzysowych.
  8. Narzędzia i rozwiązania technologiczne do komunikowania się i pracy z zespołem rozproszonym. Wady i zalety wybranych rozwiązań.
  9. Praca zdalna – korzyści i zagrożenia.
  10. Typy pracy zdalnej.
  11. O co powinieneś zadbać organizując w firmie pracę zdalną?
  12. Jak wesprzeć pracownika w  zorganizowaniu miejsca do pracy zdalnej – praktyczne wskazówki dla menedżerów.
  13. Jak motywować  i utrzymywać  zaangażowanie  zespołu rozproszonego.

Forma szkolenia

Szkolenie odbędzie się w formule on-line, z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego nie wymagającego instalowania żadnego oprogramowania i dodatkowych wtyczek.

Każdy z uczestników otrzyma indywidualny dostęp do platformy, dzięki któremu będzie mógł w dowolnym miejscu wziąć w nim udział (możliwość logowania z komputerów, laptopów, telefonów).

Aby ułatwić uczestnikom udział w szkoleniu odbędzie się ono w trzech 2,5 godzinnych sesjach w dwóch terminach:

Terminy                                            

Sesja nr 1:       15.04 godz. 10.00-12.30

Sesja nr 2:       17.04 godz. 10.00-12.30

Sesja nr 3:       20.04 godz. 10.00-12.30

Cena

Koszt uczestnictwa w szkoleniu to tylko 147 PLN brutto za osobę. W cenie szkolenia:

-  3 dwuipółgodzinne  sesje szkolenia online

-  2 godziny konsultacji online dla każdej firmy do wykorzystania w ciągu 4 tygodni od zakończenia szkolenia na omówienie problemów specyficznych dla  danej organizacji

-  możliwość uczestniczenia w 2-godzinnej sesji  grupowej wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy uczestnikami szkolenia

-  sesja pytań i odpowiedzi – rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez Uczestników

-  materiały w wersji elektronicznej

Dodatkowe bonusy do pobrania:

  • Gotowy schemat Modelu Komunikacji Kryzysowej
  • Check lista elementów do zorganizowania pracy zdalnej po stronie firmy i po stronie pracownika
  • Zestaw słów kluczy wykorzystywanych w Modelu Komunikacji Kryzysowej
  • Opis niemal 100 narzędzi, pomysłów i rozwiązań do pracy zdalnej w zakresie:
  • - Komunikacji z zespołem

    - Organizacji videokonferencji i szkoleń
    - Zarządzania projektami
    - Narzędzi wspierających sprzedaż
    - Pracy kreatywnej w zespole zdalnym
    - Zarządzania stresem
    - Wspierania koncentracji
    - Polecanych książek i źródeł wiedzy na temat efektywnej pracy

Zgłoszenia i płatności:

Udział w szkoleniu można zarezerwować bezpośrednio na stronie: https://szkolenia-torun.pl/kup-bilet/zarzadzanie-pracownikami-w-dobie-kryzysu/

Zgłoszenia przyjmujemy również mailowo pod adresem biuroatszkolenia-torun [dot] pl ()

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerami:

+48 504 100 182 lub +48 660 463 736

Płatność za udział w szkoleniu na podstawie faktury proforma (prosimy o podanie danych do faktury, wraz z liczbą uczestników). Po otrzymaniu płatności przekażemy odrębne dane dostępowe dla każdego uczestnika.

Trenerzy prowadzący:

Izabela i Mariusz Białczyk, współwłaściciele i trenerzy w Instytucie Szkoleń i Rozwoju Copernicus w Toruniu.

Praktycy biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży w segmencie B2B zdobytym w pracy w firmach polskich i koncernach międzynarodowych. Wykładowcy w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Certyfikowani trenerzy biznesu. Konsultanci MindSonar. Na co dzień szkolący firmy polskie i korporacje międzynarodowe oraz agencje rządowe z zakresu efektywnej sprzedaży, negocjacji, profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji, wystąpień publicznych i efektywności osobistej, zarządzania i przywództwa oraz kompetencji menedżerskich. 

Do zobaczenia na wirtualnej sali szkoleniowej