Zapraszamy na spotkanie networkingowe organizowane we współpracy z Mateuszem Łapińskim, które odbędzie się we wtorek 20.10.2020 r. w siedzibie IPH (ul. Skłodowskiej-Curie 41, poziom -1)
KKK. Kreatywność Kontra Kryzys
Jak wymyślać rozwiązania dla biznesu, które można szybko wdrażać w czasie kryzysu? Na to pytanie odpowie Mateusz Łapiński podczas warsztatu Design Thinking – już 20.10. br. w siedzibie IPH.
Design Thinking to…
… metodyka rodem ze Stanów Zjednoczonych, nastawiona na wymyślanie innowacyjnych rozwiązań. Innowacja jest tu rozumiana jako usprawnienie. Zatem w czym tkwi jej sekret? W skupieniu na potrzebach użytkownika końcowego.
– Kluczowe jest wsłuchanie się w to, co mówi nam nasz klient. Oraz poznanie jego prawdziwych motywacji. Często wpadamy w pułapkę, kiedy wymyślamy produkt albo usługę, bo nam się wydaje, że tego chcą klienci. Przy czym zapominamy ich o to zapytać – mówi Mateusz Łapiński.
Czego możesz się spodziewać po warsztacie?
Przede wszystkim będzie okazja przejścia całego cyklu metodyki Design Thinking. Następnie każdy uczestnik zyska minimum jedno rozwiązanie potrzebne dla jego działalności. Dodatkowo gwarantowana jest dobra zabawa, ponieważ kreatywność uwalnia się w swobodnej atmosferze. Nawet gdy dotyczy trudnych biznesowych wyzwań.
Zakończyliśmy zbieranie zapisów na wydarzenie. Dziękujemy za zainteresowanie!
***
Mateusz Łapiński. Najpierw słucham.
Następnie pomagam wymyślać rozwiązania.
Prowadzi warsztaty Design Thinking. Doradza w obszarze PR. Przygotowuje do wystąpień publicznych. Pracował m.in. dla takich marek jak Polpharma, Jim Beam, Tchibo, Danone, Alcatel-Lucent, Kujawsko-Pomorska Federacja Organizacji Pozarządowych.